vrijdag 15 mei 2009

Nieuws flits Pinocchio Bar Nr 3



Het was de laatste weken weer super gezellig in de Pinocchio bar.
Daniel ,Peter,Henk en Piet hebben er voor gezorgd dat het een gezellige boel werd.
Samen met de vaste gasten Henny en Nel en natuurlijk Kees met zijn Filippijnse vrouw is er weer heel wat afgelachen.
Ook de lady`s Rob en Rob uit Lelystad waren weer in Pattaya en hebben goede borrel glazen mee gebracht.
Jolanda met dochter, vriend en ex echtgenoot waren ook weer op vakantie in Thailand het doet altijd goed om ouwe bekenden terug te zien.
Het was het voor mij erg leuk wat plaatsgenoten te ontmoeten o.a de Fam Kastelijn en de Fam Hulshof uit Olst,natuurlijk even bijpraten en ouwe koeien uit de sloot halen.
Samen met Peter,Henk en Piet ben ik 4 dagen naar Koh Chang geweest,goed hotel en prima strand,het was erg gezellig en is voor herhaling vatbaar.
Op 4 Juni vertrek ik naar Nederland en kom 21 Juni weer terug in Thailand. In Juli komt de groep Puttenaren heb ik gehoord ,dat wordt weer Heineken koelen, ik hoop dat het weer net zo gezellig wordt als de andere jaren met deze vaste klanten van de Taveerne uit Putten .
Bart komt wat eerder maar gaat denk ik ook wat eerder terug voor het huwelijk van zijn dochter en de sluiting ceremonie van de Taveerne.
Zo dit was het weer tot de volgende nieuws flits.
Riny

Geen opmerkingen: