maandag 12 juli 2010

Geen Wereldkampioen maar het leven gaat door.







Helaas is Nederland geen Wereldkampioen geworden maar het leven gaat door.
Ik schrijf dit op maandag morgen 12 Juli met een beetje rot gevoel en vlak voor mijn terug reis naar Thailand.
De demonstraties in Bangkok zijn weer voorbij maar de vraag blijft voor hoe lang.
De problemen zijn nog steeds niet opgelost dus het kan zo maar weer beginnen is mijn mening.
Naast deze binnenlandse problemen is ook de economische crises natuurlijk van invloed op het toerisme naar Thailand.
Ook de Pinocchio heeft nog steeds hier onder te lijden v.a. begin Mei tot aan mijn vertrek op 22 Mei naar Nederland was het erg rustig in de bar en ook tijdens mijn verblijf tot 12 Juli in Nederland en Duitsland was het niet veel beter.
Een paar vaste gasten op de vrijdag en de zaterdag en slechts een enkele kamer was verhuurd.
Ik sta dus op het punt te vertrekken naar mijn huis in Thailand en kan terug zien op een leuke tijd in Nederland en Duitsland waar mijn jongste dochter Cindy woont en ik mijn oog operaties heb gedaan.
Alles is goed verlopen en ik kan weer goed zien.
Ook de verjaardag party`s die ik gehouden heb bij mijn dochter in Olst waren erg gezellig en gingen door tot diep in de nacht.
Ik heb veel bekenden bezocht dit keer o.a Peter in Haarlem die weer op de goede weg is en gelukkig geen grote gevolgen ondervind van zijn drie lichte beroertes die hij heeft gehad.
Peter heeft samen met zijn vriend Burney al weer geboekt om in December naar Thailand te reizen dus hopelijk zien we hem.
Helaas heb ik van Nel en Henk Assenberg niets meer gehoord dus ik neem aan dat alles goed met ze gaat nu Nel er alleen voorstaat.
Voor het weer hoef ik nu niet naar Thailand want het is in Nederland ook erg mooi en warm weer,maar ik ben wel weer blij om mijn Gerlyn te zien die de zaken in de pinocchio zo te zien goed heeft waargenomen.
Tot ziens in Pattaya.
Groeten,
Riny

1 opmerking:

Unknown zei

Ha die Riny,
Eerst hoop ik dat je een goede reis gehad hebt en ben blij dat het met de gezondheid weer goed gaat. Hoop dat het toerisme weer snel aantrekt voor de goede zaken.
Wat het wordt met de "roden" dat zal de tijd wel leren. Denk ook dat het wel weer een keer terug komt, we zien het wel.
Groeten uit een warm Nederland.
Willem en Yanisa